Головна » Методична робота » Методичні об'єднання » МО суспільно-гуманітарного циклу


Методичне об'єднання  

суспільно-гуманітарного циклу

Науково-методична проблема школи

Використання інноваційних технологій при викладанні предметів суспільно-гуманатрного циклу

Гаврилюк Анжеліка Іванівна
Посада: вчитель української мови та літератури
Категорія: вища, старший вчитель
Проблемне питання: «Урізноманітнення форм проведення нестандартних уроків української мови та літератури»

Довга Віра Георгіївна
Посада: вчитель української мови та літератури
Категорія: вища
Проблемне питання: «Виховування у школярів потреби у читанні і самостійності мислення на уроках української мови та літератури »

Кампо Жанна Петрівна
Посада: вчитель світової літератури
Категорія: вища
Проблемне питання: «Підвищення інтересу учнів до читання, розвиток творчих здібностей, сприяння їхньому індивідуальному самовираженню на уроках світової літератури»

Куштан Марія Юріївна
Посадавчитель української мови та літератури
Категорія: І категорія
Проблемне питання: «Використання диктантів як засобу підвищення грамотності учнів»

Попович Вікторія Олександрівна
Посада: вчитель світової літератури
Категорія: вища, старший вчитель
Проблемне питання: «Удосконалення навичок всебічного аналізу творів на уроках світової літератури шляхом постановки проблемних завдань»

Пукіш Кароліна Федорівна
Посада: вчитель української мови та літератури, світової літератури
Категорія: вища, старший вчитель
Проблемне питання: «Використання ігор на уроках світової літератури як засобу пізнавальної діяльності учнів»

Шпонтак Ірина Йосипівна
Посада:вчитель української мови та літератури
Категорія: вища
Проблемне питання: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»

Горблянський Дмитро Васильович
Посада: вчитель історії
Категорія: вища, старший вчитель
Проблемне питання: «Вироблення навиків самостійної діяльності під час вивчення історії»

Мішко Марія Іванівна
Посада: вчитель історії
Категорія: вища
Проблемне питання: «Впровадження інноваційних форм і методів на уроках історії»